Opdateret 25. januar 2021

Fokus på kvalitet og vinderen af "Den store MedCom-gave"

Det er nu 6 år siden, at vi begyndte på et kvalitetsstyringssystem til test af leverandørernes implementering af MedCom-standarder. Det er vigtigt, at vi konstant søger at forbedre os, hvorfor vi igen i 2020 har sendt spørgeskemaer ud til alle interessenter efter endt testforløb.

I 2015 besluttede MedCom at etablere et kvalitetsstyringssystem indenfor test af leverandørernes implementering af MedCom-standarder. Formålet var – og er stadig – at arbejde bevidst med kvaliteten af vores serviceydelser. Sidenhen er kvalitetsstyringssystemet udvidet til også at omfatte arbejdsprocesser omkring udarbejdelse af nye MedCom-standarder samt ændring af eksisterende MedCom-standarder.

For at kunne forbedre kvaliteten af vores serviceydelser, har MedCom brug for input fra vores samarbejdspartnere. Derfor sender vi et spørgeskema ud til alle interessenter, hver gang MedCom afslutter et testforløb eller frigiver en ny eller opdateret standard. Løbende forbedringer er nøgleordet hos MedCom og kun via feedback opnår vi disse.

MedCom takker for alle tilbagemeldingerne, som vi modtog i løbet af 2020. Vi har igen i år trukket lod om den store MedCom-gave, som man automatisk er med i lodtrækningen om, når man udfylder spørgeskemaet. Den heldige vinder i 2020 er Mia Ravnø, Applikationskoordinator fra Region Hovedstaden

Vi håber på en lige så stor opbakning i 2021 som i de forgangne år.