Opdateret 17. december 2021

KIH

Behov for hjælp?

I nedenstående kan du overordnet læse om, hvor du kan få hjælp, hvilken form for hjælp, og hvem der kan få hjælp i relation til KIH.

2. level support på driftsmiljøet for KIH

Hvis du oplever driftsspecifikke problemer med KIH, kan du rette henvendelse til driftsleverandørens support.

Region Nordjylland
Mandag–torsdag kl. 7.00–16.30 og fredag kl. 7.00-16.00.

Tlf. 9764 9000

Mail: itsupport@rn.dk

Indrapportering af sikkerhedshændelse

Hvis du opdager en hændelse, som, du mener, er en sikkerhedshændelse relevant for KIH - eksempelvis nedbrud, cyberangreb, skadelig kode, skadelige fejl i programmer eller lignende, skal du rapportere den til følgende e-mailadresse: kih@medcom.dk.

Hvis du mener, at hændelsen har akut karakter, skal du straks kontakte driftsleverandøren eller MedComs systemforvaltningsteam telefonisk.

Behov for anden hjælp?

Systemforvaltning af KIH varetages af MedCom. Hvis du derfor har generelle brugerspørgsmål, spørgsmål omkring tilslutning og oprettelse eller andre spørgsmål, er du velkommen til at rette henvendelse til: 

MedCom
Mandag–torsdag kl. 9.00–15.45 og fredag kl. 9.00-14.00
Tlf. 6543 2030

Mail: kih@medcom.dk.

Jens Rahbek Nørgaard
Mobil: 2482 1453

Mail: kih@medcom.dk.

Læs mere om KIH.