Opdateret 30. oktober 2020
KIH
Behov for hjælp?
I nedenstående kan du overordnet læse om, hvor du kan få hjælp, hvilken form for hjælp, og hvem der kan få hjælp i relation til KIH.
2. level support på driftsmiljøet for KIH
Hvis du oplever driftsspecifikke problemer med KIH, kan du rette henvendelse til driftsleverandørens support.
Region Nordjylland
Mandag–torsdag kl. 7.00–16.30 og fredag kl. 7.00-16.00.
Tlf. 9764 8127
Mail: itsupport@rn.dk
Indrapportering af sikkerhedshændelse
Hvis du opdager en hændelse, som, du mener, er en sikkerhedshændelse relevant for KIH - eksempelvis nedbrud, cyberangreb, skadelig kode, skadelige fejl i programmer eller lignende, skal du rapportere den til følgende e-mailadresse: kih@medcom.dk.
Hvis du mener, at hændelsen har akut karakter, skal du straks orientere MedComs systemforvaltningsteam på følgende telefonnummer: 6543 2030.
Behov for anden hjælp?
Systemforvaltning af KIH varetages af MedCom. Hvis du derfor har generelle brugerspørgsmål, spørgsmål omkring tilslutning og oprettelse eller andre spørgsmål, er du velkommen til at rette henvendelse til:
MedCom
Mandag–torsdag kl. 9.00–15.45 og fredag kl. 9.00-14.00
Tlf. 6543 2030
Mail: kih@medcom.dk.
Jens Rahbek Nørgaard
Mobil: 2482 1453
Mail: kih@medcom.dk.
Læs mere om KIH.