Opdateret 27. november 2017

KIH Databasen

Behov for hjælp?
I nedenstående kan du overordnet læse om, hvor du kan få hjælp, hvilken form for hjælp, og hvem der kan få hjælp i relation til KIH Databasen.

2. level support på driftsmiljøet for KIH Databasen

Hvis du oplever driftsspecifikke problemer med KIH Databasen, kan du rette henvendelse til driftsleverandørens support.

Region Nordjylland
Mandag–torsdag kl. 7.00–16.30 og fredag kl. 7.00-16.00.

Tlf. 9764 8127

Mail: itsupport@rn.dk

Indrapportering af sikkerhedshændelse
Hvis du opdager en hændelse, som du mener, er en sikkerhedshændelse relevant for KIH Databasen - eksempelvis nedbrud, cyberangreb, skadelig kode, skadelige fejl i programmer eller lignende, skal du rapportere den til følgende e-mailadresse: kih@medcom.dk.

Hvis du mener, at hændelsen har akut karakter, skal du straks orientere MedComs systemforvaltningsteam på følgende telefonnummer: 6543 2030.

Behov for anden hjælp?
Systemforvaltning af KIH Databasen varetages af MedCom. Hvis du derfor har generelle brugerspørgsmål, spørgsmål omkring tilslutning og oprettelse eller andre spørgsmål, er du velkommen til at rette henvendelse til: 

MedCom
Mandag–torsdag kl. 9.00–15.45 og fredag kl. 9.00-14.00
Tlf. 6543 2030

Mail: kih@medcom.dk.

Jens Rahbek Nørgaard
Mobil: 2482 1453

Mail: kih@medcom.dk.

Du kan læse mere her.