Opdateret 17. januar 2020

REFHOST / Henvisningshotellet

Hjælp til REFHOST

REFHOST-leverandøren har etableret en Hotline-service, der kan bistå med hjælp vedrørende tekniske problemer og den driftsafvikling, der vedrører REFHOST.

Tlf.: 7572 5488

Mandag - torsdag kl. 8.00–16.00 og fredag kl. 8.00-15.00

REFHOST Hotline kan besvare tekniske spørgsmål.

Hotline, mail: hotline@refhost.dk

Har du problemer med selve lægesystemet, kontakter du lægesystemleverandøren. 

Hotline, Digital Signatur (DANID)

Ved problemer og spørgsmål vedrørende digital signatur skal du henvende dig til DANID Hotline:

Tlf.: 8030 7090

Mandag - fredag kl. 8.00 - 20.00
Lørdag kl. 10.00 - 16.00
Søndag kl. 10.00 - 16.00
Helligdage kl. 10.00 - 16.00, dog d. 24/12 og d. 31/12: kl. 10.00-14.00

I hver region er der en kontaktperson – normalt datakonsulenten – som man kan spørge til råds om anvendelsen af REFHOST. Oversigt over datakonsulenter i de enkelte regioner med telefonnumre og mail-adresser.

Serviceside

REFHOST har en serviceside på nettet. Når du er på www.refhost.dk, klikker du på REFHOST-ikonet i øverste venstre hjørne af hjemmesiden.

Du kan også gå direkte på via internettet ved at taste www.refhostservice.dk